قیمت کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک
نوشته شده توسط : ipooshak

 با وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه، عموم مردم به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستند. اما لازم است انتخاب‌هایی داشته باشند که در کنار کاهش هزینه‌ها، کیفیت محصول و امنیت خود را تحت تاثیر قرار ندهند. کرکره برقی هم جزو آن دسته از مواردی است که امکان تردد راحت در اماکن و صرفه جویی در زمان  را می‌دهد و هم خیلی به صرفه و اقتصادی است. در ادامه مقاله قیمت کرکره برقی را بررسی می کنیم.

قیمت کرکره برقی

چرا باید کرکره برقی بخریم؟

کرکره برقی‌ها بخاطر ظاهری ساده و زیبا، نصب سریع، هزینه کم و... مورد توجه قرار گرفته‌اند. اگر قصد خرید این کرکره ها را دارید باید از عواملی که در افزایش یا کاهش قیمت کرکره برقی تاثیر می‌گذارد، اطلاع داشته باشید.

کرکره برقی در کجا کاربرد دارد؟

به طور کلی هرجایی که نیاز داشته باشید فضای بیرون را از فضای داخلی ملک خود جدا کنید، کرکره برقی نصب می‌شود. عمده‌تربن آن، درب ورود و خروج پارکینگ، پنجره ها، درب مغازه‌ها و انبارها‌ و ... می‌باشد.

معیارهای تعیین قیمت کرکره برقی

ابعادی که قرار است خرید کرکره برقی برای آن انجام شود، قطعات به کار رفته در ساخت و همچنین موتور درب اتوماتیک از عوامل تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی هستند.

انواع تیغه کرکره برقی

·         آلومینیومی

·         پلی‌کربنات

·         گالوانیزه

·         فولادی

زمان خرید کرکره برقی، شما با انواع انواع اقسام تیغه‌های کرکره برقی در بازار مواجه می شوید. امکان در انتخاب تیغه مناسب دچار سردرگمی شوید؛ مطالعه این مطلب تصمیم گیری را برای شما آسان تر می کند. هرکدام از این تیغه‌ها که در ساخت درب اتوماتیک استفاده شود، در قیمت کرکره برقی تاثیر میگذارد.

انواع موتور کرکره برقی

مورد بعدی که در قیمت کرکره برقی تاثیر گذار است، موتور آن است. سه نوع موتور کرکره برقی وجود دارد که توبولار و ساید معروف‌تر و کارایی مناسب‌تری دارند. مدل سوم موتور سانترال می‌باشد که در صورت خرابی تعمیر آن کار بسیار دشواری است.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک در بهینه کردن و کم مصرف شدن انرژی تان بسیار اهمیت دارد، با این درب ها دیگر درگیر درب های قدیمی نیستید و نیازی نیست انرژی قبل را برای باز یا بسته شدن درب ها اماکن مختلف بکنید. این نوع درب ها را میتوانید به هر میزانی که می خواهید باز بشود را تنظیم کنید و یا میزان باز شدن لت ها را تغییر دهید. درب های شیشه ای اتوماتیک در کنار باز یا بسته شدن، به محل شما زیبایی میدهد.

درب شیشه ای اتوماتیک

همه کارایی این نوع درب ها را میتوانید در اسمش یعنی درب شیشه ای اتوماتیک متوجه شد. این درب ها از جنس شیشه درست شده اند و باز و بسته شدن شان به صورت اتوماتیک انجام می شود. بدین صورت می توانید با سنسور های حرکتی و یا حساس بودن به وزن بگذارید کارش را به صورت عالی انجام دهد. درب شیشه ای اتوماتیک به درب هایی گفته می شود که در بالای هر کدام حسگر چشمی وصل شده است که باعث باز و بسته شدن درب ها می  شود. این نوع درب ها در اماکن شلوغ و پرتردد بیشتر می شود مشاهده کرد.

انواع درب های اتوماتیک

·         درب اتوماتیک کشویی ( اسلایدی )

·         درب اتوماتیک تلسکوپی 

·         لولایی

·         تمام گرد

·         تاشو

·         نیم دایره ای

ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک

این نوع درب ها در کنار کارایی اصلی خود یعنی باز و بسته شدن میتواند به محل شما زیبایی منحصر به فردی بدهد و نورگیری بیشتری را به محلتان ببخشد. این درب ها را میتوان انتخابی مناسبی برای اماکنی مانند : بانک ها، فروشگاه ها، مراکز توانبخشی، بیمارستان ها، هتل ها، شرکت ها و غیره استفاده کرد تا ترافیک انسانی را کاهش دهد. شما با مراجعه به سایت متین هوشمند، می توانید از قیمت انواع کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک و همچنین نحوه خرید آن ها آشنا شوید.





:: برچسب‌ها: قیمت کرکره برقی , درب شیه ای اتوماتیک , متین هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: